18. 3. 2024
Príchod ITIL Practice Manager otvára novú oblasť v rámci rodiny ITIL, ktorá ponúka úplne nové možnosti v oblasti riadenia a správy IT služieb. Táto nová oblasť prináša kratšie a flexibilnejšie školenia.
ITIL Practice Manager (Practioner) prináša 34 praktík riadenia, ktoré pokrývajú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca ITIL. V súčasnosti je k dispozícii 15 kurzov. Jednotlivé kurzy sú určené pre odborníkov, ktorí chcú preukázať a overiť svoje zručnosti v konkrétnych oblastiach praxe. Sú ponúkané ako jednodňové školenia, ktoré vám pomôžu aplikovať získané vedomosti v reálnych pracovných situáciách. Kombinované kurzy sú zamerané na overenie zručností a vedomostí odborníkov, ktorí sa usilujú o efektívnu spoluprácu medzi rôznymi oblasťami praxe.
Tento kurz sa zameriava na pochopenie kľúčových pojmov, princípov, hodnoty a výziev nasledujúcich postupov riadenia: Service Desk, Incident Management (Riadenie incidentov), Problem Management (Riadenie problémov), Service Request Management (Riadenie požiadaviek na služby), Monitoring and Event Management (Monitorovanie a riadenie udalostí).
Tento kurz sa zameriava na pochopenie kľúčových konceptov, princípov, hodnoty a výziev nasledujúcich manažérskych praktík: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management a IT Asset Management.
Tento kurz sa zameriava na pochopenie kľúčových konceptov, princípov, hodnoty a výziev nasledujúcich manažérskych praktík: Riadenie vzťahov, Riadenie dodávateľov, Riadenie úrovne služieb, Neustále zlepšovanie, Riadenie informačnej bezpečnosti.
Na získanie titulu ITIL® Practice Manager 4 je potrebné absolvovať 5 samostatných kurzov a modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support alebo kombinovaný kurz a modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support. Tento titul potvrdzuje vaše zručnosti a znalosti v oblasti riadenia služieb IT a riadenia praxe.
26. 9. 2024