ITIL® 4 Practitioner: Service Desk + exam

Kód kurzu: ITILPRACTITIONERSD

Najnovšie moduly založené na praxi poskytujú kratšie a flexibilnejšie školenia s možnosťou moduly kombinovať, kombinovať a spájať.

Manažérska prax je definovaná ako súbor organizačných zdrojov navrhnutých pre vykonávanie práce alebo dosiahnutie cieľa.

Celkom existuje 34 postupov správy ITIL, ktoré predstavujú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca. Začíname s manažérskymi praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základe praktických príručiek. Postupy sú tiež obohatené o ďalšie pokyny ku kapacitnému modelu založenému na modeli splatnosti ITIL 4.

Certifikačná skúška je zahrnutá v cene kurzu.

550 EUR

660 EUR s DPH

Najbližší termín od 21.10.2024

Výber termínov

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: 21.10.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 16.12.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 13.01.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.03.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 26.05.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 28.07.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 08.09.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.11.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
21.10.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
16.12.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
13.01.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
03.03.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
26.05.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
28.07.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
08.09.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
03.11.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul pomáha výrazne ovplyvniť používateľskú skúsenosť, zákaznícku skúsenosť a celkovú úspešnosť servisných vzťahov.

EDU Trainings je oficiálnou akreditovanou školiacou organizáciou ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited, používané so súhlasom spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené.

Cieľová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Desk je určený IT profesionálom, ktorí chcú preukázať a overiť svoje zručnosti v tejto špecifickej oblasti praxe. Jednotlivci môžu preukázať svoje porozumenie a aplikáciu konceptov zahrnutých v praxi ITIL 4 Service Desk na strategickej aj prevádzkovej úrovni a maximalizovať hodnotu z tejto oblasti praxe. To zahŕňa pochopenie praxe Service Desk ako vstupného bodu a kontaktného bodu medzi poskytovateľom služieb a používateľmi.


Štruktúra kurzu

Tento kurz vám pomôže:

  • Definujte kľúčové pojmy, princípy, hodnotu a výzvy Service Desk
  • Zachyťte dopyt po riešení incidentov a servisných požiadaviek
  • Vytvorte a udržiavajte komunikačné kanály a rozhrania medzi poskytovateľom služieb a používateľmi
  • Umožňujú efektívnu, efektívnu a pohodlnú komunikáciu medzi poskytovateľom služieb a jeho užívateľmi
  • Použite metriky Service Desk na zlepšenie výkonu
  • Merajte, vyhodnocujte a rozvíjajte schopnosti praxe Service Desk vo vašej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.

Predpokladané znalosti

ITIL® 4 Foundation + skúška je predpokladom pre štúdium Service Desk.


Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora

Certifikácie

  • 20 otázok
  • Multiple choice (výber z viacerých možností odpovedí)
  • Na úspešné zloženie je potrebných 13 bodov z 20 (65 %)
  • 30 minút
  • Closed book (bez materiálov)

Obnovenie certifikácie:

Počnúc rokom 2023 budú musieť byť všetky certifikácie PeopleCert Global Best Practice po 3 rokoch obnovené.

 



Naväzujúce kurzy

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support + exam cz/sk en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 440 EUR bez DPH

Garantovaný

Best seller

ITIL® 4 Foundation + exam cz/sk en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 090 EUR bez DPH

Garantovaný

Best seller

ITIL Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services exam en

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

525 EUR bez DPH

ITIL Specialist: Sustainability in Digital & IT exam en

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

525 EUR bez DPH

ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy exam en

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: Certifikačné skúšky

Cena od:

525 EUR bez DPH

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + exam cz/sk en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 440 EUR bez DPH

Garantovaný

ITIL® 4 Strategist: Direct Plan and Improve + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 440 EUR bez DPH