ITIL® 4 Practitioner: Problem Management + exam

Kód kurzu: ITILPRACTITIONERPM

Najnovšie moduly založené na praxi poskytujú kratšie a flexibilnejšie školenia s možnosťou moduly kombinovať, kombinovať a spájať.

Manažérska prax je definovaná ako súbor organizačných zdrojov navrhnutých pre vykonávanie práce alebo dosiahnutie cieľa.

Celkom existuje 34 postupov správy ITIL, ktoré predstavujú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca. Začíname s manažérskymi praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základe praktických príručiek. Postupy sú tiež obohatené o ďalšie pokyny ku kapacitnému modelu založenému na modeli splatnosti ITIL 4.

Certifikačná skúška je zahrnutá v cene kurzu.

550 EUR

660 EUR s DPH

Najbližší termín od 16.12.2024

Výber termínov

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: 16.12.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 13.01.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.03.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 26.05.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 28.07.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 08.09.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.11.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
16.12.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
13.01.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
03.03.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
26.05.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
28.07.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
08.09.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
03.11.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul poskytuje praktický návod k procesom a činnostiam praxe Problem Management a ich rolám v hodnotovom reťazci služieb, organizáciám a ľuďom zapojeným do praxe, informačným a technológiám podporujúcim prax a úvahy pre partnerov a dodávateľov.

EDU Trainings je oficiálnou akreditovanou školiacou organizáciou ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited, používané so súhlasom spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené.



Cieľová skupina

Cvičný modul ITIL 4 Practitioner: Problem Management je pre IT profesionálov, ktorí chcú znížiť pravdepodobnosť a dopad incidentov identifikáciou skutočných a potenciálnych príčin incidentov a správou náhradných riešení a známych chýb.



Štruktúra kurzu

Tento kurz vám pomôže:

  • Zvýšiť spoľahlivosť IT služieb
  • Znížiť straty a náklady spôsobené nedostupnosťou alebo degradáciou služieb IT
  • Plniť ciele kvality služieb
  • Znížiť technický dlh
  • Predvídať využitie zdrojov IT podpory
  • Merať, vyhodnocovať a rozvíjať schopnosti riadenia incidentov vo vašej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.

Predpokladané znalosti

ITIL® 4 Foundation + skúška je predpokladom pre štúdium Problem Management.

Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora

Certifikácie

  • 20 otázok
  • Multiple choice (výber z viacerých možností odpovedí)
  • Na úspešné zloženie je potrebných 13 bodov z 20 (65 %)
  • 30 minút
  • Closed book (bez materiálov)

Obnovenie certifikácie:

Počnúc rokom 2023 budú musieť byť všetky certifikácie PeopleCert Global Best Practice po 3 rokoch obnovené.

Naväzujúce kurzy

ITIL® 4 Foundation + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 090 EUR bez DPH

Best seller

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

550 EUR bez DPH

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

550 EUR bez DPH