ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam

Kód kurzu: ITILPRACTITIONERSRM

Najnovšie moduly založené na praxi poskytujú kratšie a flexibilnejšie školenia s možnosťou moduly kombinovať, kombinovať a spájať.

Manažérska prax je definovaná ako súbor organizačných zdrojov navrhnutých pre vykonávanie práce alebo dosiahnutie cieľa.

Celkom existuje 34 postupov správy ITIL, ktoré predstavujú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca. Začíname s manažérskymi praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základe praktických príručiek. Postupy sú tiež obohatené o ďalšie pokyny ku kapacitnému modelu založenému na modeli splatnosti ITIL 4.

Certifikačná skúška je zahrnutá v cene kurzu.

550 EUR

660 EUR s DPH

Najbližší termín od 16.12.2024

Výber termínov

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: 16.12.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 13.01.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.03.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 26.05.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 28.07.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 08.09.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.11.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 550 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
16.12.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
13.01.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
03.03.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
26.05.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
28.07.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
08.09.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
03.11.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 550 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul poskytuje pochopenie a aplikáciu kľúčových konceptov, princípov, hodnôt a výziev praxe riadenia požiadaviek na služby.


EDU Trainings je oficiálnou akreditovanou školiacou organizáciou ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited, používané so súhlasom spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené.

Cieľová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Request Management je určený pre IT profesionálov, ktorí chcú podporovať dohodnutú kvalitu služby tým, že efektívne a užívateľsky prívetivým spôsobom vybavujú všetky preddefinované, užívateľom iniciované servisné požiadavky.


Štruktúra kurzu

Tento kurz vám pomôže:

  • Vytvoriť jasné a štruktúrované vzorce a metódy práce
  • Znížiť náklady spojené s vybavovaním a plnením požiadaviek
  • Dosiahnuť realistické očakávania naplnenia a vyššiu výslednú úroveň spokojnosti používateľov
  • Plňiť zmluvy SLA so spotrebiteľmi služieb
  • Zlepšiť postavenie alebo reputáciu u spotrebiteľa služieb vďaka vyššej kvalite služieb a jasným očakávaniam používateľov
  • Zmerať, posúďiť a rozvíjať spôsobilosť praxe riadenia incidentov vo vašej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.

Predpokladané znalosti

ITIL® 4 Foundation + exam je predpokladom pre štúdium  Service Request Management.

Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora

Certifikácie

  • 20 otázok
  • Multiple choice (výber z viacerých možností odpovedí)
  • Na úspešné zloženie je potrebných 13 bodov z 20 (65 %)
  • 30 minút
  • Closed book (bez materiálov)

Obnovenie certifikácie:

Počnúc rokom 2023 budú musieť byť všetky certifikácie PeopleCert Global Best Practice po 3 rokoch obnovené.

Naväzujúce kurzy

ITIL® 4 Foundation + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 090 EUR bez DPH

Best seller

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

550 EUR bez DPH

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

550 EUR bez DPH

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk + exam en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

550 EUR bez DPH