Štruktúra kurzu
1.časť : Proces testovania
- Aktivity test manažéra v rámci testovacieho procesu sú pokryté s dôrazom na úlohy plánovania, monitorovania a kontroly testov.
- Realizácia retrospektívy projektu za účelom overenia procesov a objavenia oblastí na zlepšenie.
2.časť : Správa testovania
- Vysvetľuje, ako správne definovať úlohy správy testov podľa kontextu projektu a ako prispôsobiť testovacie aktivity používanému životnému cyklu softvéru.
- Vyhodnotenie rôznych typov testovacích dokumentov a ich taká úprava, aby spĺňali všetky kritériá projektu a organizácie.
3.časť : Posúdenie
- Hlavným cieľom je definovať vhodný plán preskúmania a nastaviť ho tak, aby sa dosiahli najlepšie výsledky.
- Účastníci sa naučia, ako používať metriky na optimalizáciu výsledkov a na zistenie návratnosti investícií.
4. časť : Správa porúch
- Táto téma vysvetľuje, ako nastaviť životný cyklus porúch prispôsobený životnému cyklu používaného softvéru a tiež, ako analyzovať hlásenie porúch za účelom vyhodnotenia schopnosti procesov testovania a vývoja softvéru.
5. časť : Zlepšenie testovacieho procesu
- Popisuje všeobecné kroky pre vykonávanie štandardnej iniciatívy na zlepšenie procesu testovania a ako vytvoriť plán zlepšenia testovania
- Porovnáva charakteristiky štyroch populárnych modelov zlepšovania testovacích procesov.
6. časť : Testovacie nástroje a automatizácia
- Ako plánovať a implementovať rôzne typy nástrojov (vrátane open-source a nástrojov vytvorených na mieru) s ohľadom na všetky výhody a nevýhody.
7. časť : Zloženie tímu
- Ako posúdiť rozsah zručností požadovaných pre testovací tím, a definovať plán rastu pre rozvoj zručností.
- Zahŕňa motiváciu tímu a komunikačné zručnosti