Cieľová skupina
- Scrum Masteri a Product Owneri, ktorí sa naučia, ako integrovať špecializáciu UX s tým, čo už vedia o sile samoorganizujúcich sa medzifunkčných tímov. To im umožní pomáhať vývojárom dozvedieť sa o zákazníkovi, plánovať objavovanie/návrhovú prácu. Okrem toho sa Scrum Masteri naučia, ako začleniť techniky objavovania produktov do šprintov a ako vyvážiť prácu zisťovania produktu s prácou na dodaní produktu, zatiaľ čo vlastníci produktu sa naučia techniky zisťovania produktov, ktoré používajú návrhári užívateľské skúsenosti, aby lepšie porozumeli potrebám užívateľa.
- UX profesionáli, ktorí sa snažia integrovať do Scrum tímu, sa naučia, ako efektívnejšie pracovať vo vnútri Scrumu, riadiť prácu v šprintoch a vizualizovať ju v produktovom backlogu.
- Ľudia, ktorí sa dozvedeli o Lean UX a chcú sa naučiť, ako tieto koncepty integrovať do profesionálneho scrumu, spolupracujúcich v jednotnom scrum tíme.