MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Kód kurzu: MB230P

Microsoft Dynamics 365 Customer Service ponúka akejkoľvek organizácii príležitosť k úspechu zákazníkov. Používanie nástrojov, ako je automatické vytváranie prípadov a správa front, vám ušetrí čas, ktorý môžete venovať tam, kde môžete mať väčší vplyv, priamo so svojimi zákazníkmi. Pripojte sa k nášmu tímu celosvetovo uznávaných odborníkov, ktorí vás krok za krokom prevedú od vytvárania prípadov cez interakciu so zákazníkmi až po riešenie týchto prípadov. Akonáhle tieto prípady vyriešite, môžete sa z analýzy dát naučiť kľúčové detaily, ktoré vám pomôžu vyriešiť podobné prípady rýchlejšie alebo sa úplne vyhnúť novým problémom.

Získané zručnosti

  • Inštalácia a konfigurácia aplikácie zákazníckych služieb
  • Identifikácia bežných scenárov služieb zákazníkom
  • Dokončenie procesu riešenia prípadu

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 3 dni

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 1 100 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 3 dni en/cz 1 100 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Cieľová skupina

Funkčný konzultant Dynamics 365 Customer Engagement je zodpovedný za vykonávanie zisťovania, zachytávania požiadaviek, zapájania odborníkov na danú tému a zainteresovaných strán, preklad požiadaviek a konfiguráciu riešení a aplikácií. Funkčný poradca implementuje riešenie využívajúce možnosti ihneď po vybalení, bezkódovú rozšíriteľnosť, integráciu aplikácií a služieb.

Štruktúra kurzu

Modul 1: Prehľad zákazníckych služieb

V tomto module sa naučíte základy zákazníckych služieb v Dynamics 365. Nainštalujeme a nakonfigurujeme aplikáciu a tiež sa zoznámime s rolami zabezpečenia, súvisiacimi aplikáciami a analytikmi.

Lekcie

  • Vytvorenie záznamu o prípade
  • Aplikácia súvisiacich služieb
  • Analytika pre službu
  • AI pre službu
  • Konfigurácia zákazníckeho servisu

Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:

  • Inštalovať a konfigurovať aplikácie zákazníckych služieb.
  • Identifikácia bežných scenárov služieb zákazníkom.

Modul 2: Správa prípadov

V tomto module sa naučíte otvárať a riešiť prípady zákazníckeho servisu, a to ako ručne, tak automatizáciou.

Lekcie

  • Prehľad riadenia prípadov
  • Vytváranie záznamov o prípadoch
  • Správa fronty
  • Smerovanie prípadu
  • Riešenie prípadov

Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:

  • Otvoriť a vyriešiť prípady zákazníckeho servisu.
  • Automatizovať vytváranie prípadov a smerovania.

Modul 3: Zmluvy o úrovni služieb a oprávnení

V tomto module sa dozviete, ako definovať a používať nároky a šablóny nárokov a tiež zmluvy o úrovni služieb a ako tieto nástroje umožňujú riešenie prípadov.

Lekcie

  • SLA a prehľad nárokov
  • Vytváranie a škárva nárokov
  • Vytváranie a škárva SLA

Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:

  • Vytvárať a používať zmluvy o úrovni služieb.
  • Vytvárať a používať oprávnenia

Modul 4: Manažment znalostí

V tomto module sa naučíte vytvárať a používať znalostný manažment. Navyše sa naučíte životný cyklus znalostných článkov.

Lekcie

  • Prehľad manažmentu znalostí
  • Autorstvo a organizovanie
  • Použitie znalostný obsah
  • Správa znalostného obsahu

Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:

  • Vytvárať a spravovať znalostný obsah.

Modul 5: Omnichannel

V tomto module sa naučíte pracovať s Omnikanálom pre Dynamics 365 Customer Service.

Lekcie

  • Úvod
  • Smerovanie záznamu entity
  • Smerovanie a distribúcia práce
  • Konfigurácia kanálov správ
  • Nasadenie widgety chatu
  • Vytváranie chytrých asistenčných riešení
  • Integrácia bota Power Virtual Agents
  • Nástroje produktivity

Modul 6: Plánovanie zákazníckych služieb

V tomto module sa dozviete, ako používať funkciu Plánovanie zákazníckych služieb v Dynamics 365 Customer Service

Lekcie

  • Začíname s plánovaním zákazníckych služieb
  • Konfigurácia plánovania zákazníckych služieb
  • Definovanie a práca s rezervovateľnými zdrojmi
  • Práca so službami
  • Práca s preferenciami plnenia
  • Plánovanie servisných činností
  • Preplánovanie servisných činností a nahradenie zdrojov

Modul 7: Prepojený zákaznícky servis

V tomto module sa naučíte, ako používať Dynamics 365 Connected Customer Service na prijímanie dát a pomôcť pri vykonávaní skutočných obchodných akcií s dátami.

Lekcie

  • Začínáme s Connected Customer Service
  • Registrácia zariadenia
  • Správa zariadení a interakcie
  • IoT výstrahy a odosielanie príkazov

Modul 8: Štatistiky zákazníckeho servisu

V tomto module sa naučíte, ako pracovať s Customer Service Insights pre použitie umelej inteligencie (AI) vo vašom riešení Dynamics 365 Customer Service.

Lekcie

  • Úvod do Customer Service Insights
  • Práca so štatistikami hovorov zákazníckeho servisu

Predpokladané znalosti

Základné pochopenie funkcií, funkcií a navigácie Dynamics 365.

Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora