ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam and retake

Kód kurzu: ITILPRACTITIONERSRMR

Najnovšie moduly založené na praxi poskytujú kratšie a flexibilnejšie školenia s možnosťou moduly kombinovať, kombinovať a spájať.

Manažérska prax je definovaná ako súbor organizačných zdrojov navrhnutých pre vykonávanie práce alebo dosiahnutie cieľa.

Celkom existuje 34 postupov správy ITIL, ktoré predstavujú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca. Začíname s manažérskymi praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základe praktických príručiek. Postupy sú tiež obohatené o ďalšie pokyny ku kapacitnému modelu založenému na modeli splatnosti ITIL 4.

Certifikačná skúška a dodatočný pokus na skúšku (retake) sú zahrnuté v cene kurzu.

605 EUR

726 EUR s DPH

Najbližší termín od 13.01.2025

Výber termínov

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: 13.01.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.03.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 26.05.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 28.07.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 08.09.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 03.11.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
13.01.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
03.03.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
26.05.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
28.07.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
08.09.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
03.11.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul poskytuje pochopenie a aplikáciu kľúčových konceptov, princípov, hodnôt a výziev praxe riadenia požiadaviek na služby.

EDU Trainings je oficiálnou akreditovanou školiacou organizáciou ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited, používané so súhlasom spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené.

Cieľová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Request Management je určený pre IT profesionálov, ktorí chcú podporovať dohodnutú kvalitu služby tým, že efektívne a užívateľsky prívetivým spôsobom vybavujú všetky preddefinované, užívateľom iniciované servisné požiadavky.

Štruktúra kurzu

Tento kurz vám pomôže:

  • Vytvoriť jasné a štruktúrované vzorce a metódy práce
  • Znížiť náklady spojené s vybavovaním a plnením požiadaviek
  • Dosiahnuť realistické očakávania naplnenia a vyššiu výslednú úroveň spokojnosti používateľov
  • Plňiť zmluvy SLA so spotrebiteľmi služieb
  • Zlepšiť postavenie alebo reputáciu u spotrebiteľa služieb vďaka vyššej kvalite služieb a jasným očakávaniam používateľov
  • Zmerať, posúďiť a rozvíjať spôsobilosť praxe riadenia incidentov vo vašej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.

Retake – druhý pokus na skúšku

Pokiaľ dôjde k neúspešnému výsledku prvého testu, potom je možné skúšku opakovať. Hneď ako budú k dispozícii vaše oficiálne výsledky skúšky, budete informovaní e-mailom, aby ste si naplánovali opravnú skúšku. Bude prebiehať prostredníctvom online proctoringu, ktorý vám ponúka flexibilitu, aby ste mohli skúšku splniť z domu alebo kancelárie v čase, keď vám to bude vyhovovať. Na prípravu a zloženie opravnej skúšky máte až 6 mesiacov od dátumu prvej skúšky.

Predpokladané znalosti

ITIL® 4 Foundation + exam je predpokladom pre štúdium  Service Request Management.

Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora

Certifikácie

  • 20 otázok
  • Multiple choice (výber z viacerých možností odpovedí)
  • Na úspešné zloženie je potrebných 13 bodov z 20 (65 %)
  • 30 minút
  • Closed book (bez materiálov)

Obnovenie certifikácie:

Počnúc rokom 2023 budú musieť byť všetky certifikácie PeopleCert Global Best Practice po 3 rokoch obnovené.

Naväzujúce kurzy

ITIL® 4 Foundation + exam and retake en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 160 EUR bez DPH

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management + exam and retake en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

605 EUR bez DPH

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management + exam and retake en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

605 EUR bez DPH

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk + exam and retake en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

605 EUR bez DPH