Štruktúra kurzu
Tento kurz vám pomôže:
- Vytvoriť jasné a štruktúrované vzorce a metódy práce
- Znížiť náklady spojené s vybavovaním a plnením požiadaviek
- Dosiahnuť realistické očakávania naplnenia a vyššiu výslednú úroveň spokojnosti používateľov
- Plňiť zmluvy SLA so spotrebiteľmi služieb
- Zlepšiť postavenie alebo reputáciu u spotrebiteľa služieb vďaka vyššej kvalite služieb a jasným očakávaniam používateľov
- Zmerať, posúďiť a rozvíjať spôsobilosť praxe riadenia incidentov vo vašej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.
Retake – druhý pokus na skúšku
Pokiaľ dôjde k neúspešnému výsledku prvého testu, potom je možné skúšku opakovať. Hneď ako budú k dispozícii vaše oficiálne výsledky skúšky, budete informovaní e-mailom, aby ste si naplánovali opravnú skúšku. Bude prebiehať prostredníctvom online proctoringu, ktorý vám ponúka flexibilitu, aby ste mohli skúšku splniť z domu alebo kancelárie v čase, keď vám to bude vyhovovať. Na prípravu a zloženie opravnej skúšky máte až 6 mesiacov od dátumu prvej skúšky.