Tento kurz vám pomôže:
- Stanoviť spoločný prístup k vzťahom a riadeniu vzťahov, ktorý možno prijať a dodržiavať v celej organizácii
- Zaistiť úspešné vzťahy v rámci organizácie i medzi organizáciou a externými stranami vrátane zákazníkov, užívateľov, partnerov a dodávateľov
- Propagovať zdieľané alebo vzájomne uznávané ciele, spoluprácu a spoluprácu bez viny, neustále učenie, otvorenú komunikáciu a predchádzanie konfliktom a mediácii
- Identifikovať a riadiť stakeholdery a ich záujmy
- Merať, vyhodnocovať a rozvíjať schopnosti praxe riadenia vzťahov vo svojej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.
Retake – druhý pokus na skúšku
Pokiaľ dôjde k neúspešnému výsledku prvého testu, potom je možné skúšku opakovať. Hneď ako budú k dispozícii vaše oficiálne výsledky skúšky, budete informovaní e-mailom, aby ste si naplánovali opravnú skúšku. Bude prebiehať prostredníctvom online proctoringu, ktorý vám ponúka flexibilitu, aby ste mohli skúšku splniť z domu alebo kancelárie v čase, keď vám to bude vyhovovať. Na prípravu a zloženie opravnej skúšky máte až 6 mesiacov od dátumu prvej skúšky.