Cieľová skupina
Táto časť nie je lokalizovaná
Users of SAS Marketing Automation who want to learn how to use SAS Customer Intelligence Studio to create marketing campaignsKód kurzu: CIS66
Táto časť nie je lokalizovaná
This course shows you how to design and execute marketing campaigns using SAS Customer Intelligence Studio 6.5. Specifically, you learn how to create a campaign, work with nodes to define the campaign audience, set up a Communication node, assign offers to groups, and schedule and execute a campaign. The course also addresses how to create different types of subgroups when you create the target population, set up A/B tests, and work with groups that have different subjects.The self-study e-learning includes:
Odborní
certifikovaní lektori
Mezinárodne
uznávané certifikácie
Široká ponuka technických
a soft skills kurzov
Skvelý zákaznicky
servis
Prispôsobenie kurzov
presne na mieru
Počiatočný dátum: Na vyžiadanie
Forma: Na vyžiadanie
Dĺžka kurzu: 10h 30min
Jazyk: en
Cena bez DPH: 1 200 EUR
Počiatočný dátum |
Miesto konania |
Forma | Dĺžka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžiadanie | Na vyžiadanie | 10h 30min | en | 1 200 EUR | Registrovať | ||
G | Garantovaný kurz |
Táto časť nie je lokalizovaná
Users of SAS Marketing Automation who want to learn how to use SAS Customer Intelligence Studio to create marketing campaignsTáto časť nie je lokalizovaná
Táto časť nie je lokalizovaná
There are no formal prerequisites for this course. Before attending this course, you should have basic skills using Microsoft Windows and software based on the Windows environment, and be familiar with business issues and processes for marketing campaigns.pruduktová podpora