Cieľová skupina
Táto časť nie je lokalizovaná
Business analysts, social science researchers, marketers, and statisticians who want to use SAS to make sense of highly dimensional multivariate dataKód kurzu: MULT42
Táto časť nie je lokalizovaná
This course teaches how to apply and interpret a variety of multivariate statistical methods to research and business data. The course emphasizes understanding the results of the analysis and presenting your conclusions with graphs.Odborní
certifikovaní lektori
Mezinárodne
uznávané certifikácie
Široká ponuka technických
a soft skills kurzov
Skvelý zákaznicky
servis
Prispôsobenie kurzov
presne na mieru
Počiatočný dátum: Na vyžiadanie
Forma: Na vyžiadanie
Dĺžka kurzu: 21 hodín
Jazyk: en
Cena bez DPH: 1 800 EUR
Počiatočný dátum |
Miesto konania |
Forma | Dĺžka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžiadanie | Na vyžiadanie | 21 hodín | en | 1 800 EUR | Registrovať | ||
G | Garantovaný kurz |
Táto časť nie je lokalizovaná
Business analysts, social science researchers, marketers, and statisticians who want to use SAS to make sense of highly dimensional multivariate dataTáto časť nie je lokalizovaná
Táto časť nie je lokalizovaná
Before attending this course, you should be familiar with statistical concepts such as hypothesis testing, linear models, and collinearity concepts in regression. You should have an understanding of the topics taught in Statistics 2: ANOVA and Regression or equivalent.pruduktová podpora