Štruktúra kurzu
Modul 1: Zoznámte sa so základmi Dynamics 365 Marketing
Tento modul pokrýva základné koncepty zapojenia zákazníkov a to, čo majú spoločné aplikácie na zapojenie zákazníkov, než sa ponoríte do Dynamics 365 Marketing. Začneme štandardnými marketingovými obchodnými procesmi a tým, ako ich marketing rieši. Potom preskúmame možnosti produktu. Nakoniec pokryjeme ďalšie marketingové aplikácie, ako je LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice a Dynamics 365 Customer Insights.
Lekcie
- Zoznámte sa s aplikáciami Dynamics 365 pre zapojenie zákazníkov
- Preskúmajte Dynamics 365 Marketing
- Popíšte možnosti Dynamics 365 Marketing
- Skontrolujte ďalšie marketingové aplikácie
Lab : Práca s aplikáciami na zapojenie zákazníkov
Lab : Správa zákazníkov a aktivít
Lab : Vyhľadávajte a filtrujte dáta
Lab : Dynamics 365 Marketing Capstone Lab
- Vytvorte marketingový e-mail
- Vytvorte segment v Dynamics 365 Marketing
- Vytvorte cestu zákazníka
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Popísať aplikácie pre zapojenie zákazníkov a čo majú spoločné
- Popísať štandardné marketingové procesy a ako ich Dynamics 365 Marketing rieši
- Popísať funkcie a možnosti Dynamics 365 Marketing
- Popísať ďalšie marketingové aplikácie
Modul 2: Zoznámte sa so základmi Dynamics 365 Sales
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Sales. Začneme štandardnými obchodnými procesmi predaja a tým, ako ich predaj rieši. Potom preskúmame možnosti produktu. Nakoniec sa zaoberáme ďalšími predajnými aplikáciami, ako sú Sales Insights a Sales Navigator.
Lekcie
- Preskúmajte Dynamics 365 Sales
- Spravujte životný cyklus predaja pomocou Dynamics 365 Sales
- Skontrolujte ďalšie predajné aplikácie
Lab : Dynamics 365 Sales Capstone Lab
- Vytvorte a kvalifikujte sa potenciálneho zákazníka
- Spravujte predajnú príležitosť
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Popísať štandardné predajné procesy a ako ich Dynamics 365 Sales rieši
- Popísať možnosti Dynamics 365 Sales
- Popísať ďalšie predajné aplikácie, ako sú Sales Insights a Sales Navigator
Modul 3: Základy Dynamics 365 Customer Service
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Customer Service. Začneme štandardnými obchodnými procesmi zákazníckych služieb a tým, ako ich zákaznícky servis rieši. Potom preskúmame možnosti produktu. Nakoniec pokryjeme ďalšie aplikácie zákazníckych služieb, ako je Omnikanál pre zákaznícky servis, Dynamics 365 Customer Service Insights, Plánovanie zákazníckych služieb a Pripojený zákaznícky servis.
Lekcie
- Preskúmajte Dynamics 365 Customer Service
- Popíšte možnosti Dynamics 365 Customer Service
- Skontrolujte ďalšie aplikácie zákazníckych služieb
Lab : Dynamics 365 Capstone Lab
- Vytvorte a publikujte znalostný článok
- Spravujte prípad podpory počas jeho životného cyklu
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Popísať štandardné procesy zákazníckych služieb a ako ich Dynamics 365 Customer Service rieši
- Popísať možnosti služieb zákazníkom Dynamics
- Popísať ďalšie predajné aplikácie, ako sú Sales Insights a Sales Navigator
Modul 4: Základy Dynamics 365 Field Service
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Field Service. Začneme štandardnými obchodnými procesmi terénnych služieb a tým, ako ich Field Service rieši. Potom preskúmame možnosti produktu, vrátane generovania pracovných príkazov, plánovania, správy zásob a správy majetku.
Lekcie
- Preskúmajte Dynamics Field Service
- Generovanie pracovných príkazov v Dynamics 365 Field Service
- Popíšte možnosti plánovania Dynamics 365 Field Service
- Preskúmajte možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
- Prezrite si možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service
Lab : Dynamics 365 Capstone Lab
- Vytvorte prípad a eskalujte na pracovný príkaz
- Plánujte položky pomocou Dynamics 365 Field Service
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Popísať štandardné obchodné procesy terénnych služieb a spôsob riešenia Dynamics 365 Field Service
- Popísať, ako generovať pracovné príkazy
- Popísať možnosti plánovania Dynamics 365 Field Service
- Popísať možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
- Popísať možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service
Modul 5: Základy Dynamics 365 Project Operations (CRM)
Tento modul poskytuje úvod do aspektov zapojenia zákazníkov do Dynamics 365 Project Operations. Začneme štandardnými obchodnými procesmi založenými na projekte a tým, ako ich riešia projektové operácie. Potom preskúmame možnosti produktu, vrátane predaja, projektového riadenia a využitia zdrojov.
Lekcie
- Preskúmajte projektové operácie Dynamics 365
- Popíšte predajné možnosti Dynamics 365 Project Operations
- Plánujte projekty pomocou Dynamics 365 Project Operations
- Pozrite si možnosti využitia prostriedkov Dynamics 365 Project Operations
Lab : Dynamics 365 Project Operations Capstone Lab
- Vytvorte projektového potenciálneho zákazníka
- Spravujte projektovo založenú príležitosť
- Vytvorte ponuku projektu a odhad projektu
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Popísať procesy zapojenia zákazníkov založené na projekte, ktoré riešia Dynamics 365 Project Operations
- Popísať predajné možnosti Dynamics 365 Project Operations
- Popísať možnosti projektového riadenia Dynamics 365 Project Operations
- Popísať možnosti využitia prostriedkov Dynamics 365 Project Operations