ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management + exam and retake

Kód kurzu: ITILPRACSLMR

Najnovšie moduly založené na praxi poskytujú kratšie a flexibilnejšie školenia s možnosťou moduly kombinovať, kombinovať a spájať.

Manažérska prax je definovaná ako súbor organizačných zdrojov navrhnutých pre vykonávanie práce alebo dosiahnutie cieľa.

Celkom existuje 34 postupov správy ITIL, ktoré predstavujú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca. Začíname s manažérskymi praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základe praktických príručiek. Postupy sú tiež obohatené o ďalšie pokyny ku kapacitnému modelu založenému na modeli splatnosti ITIL 4.

Certifikačná skúška a dodatočný pokus na skúšku (retake) sú zahrnuté v cene kurzu.

605 EUR

726 EUR s DPH

Najbližší termín od 21.10.2024

Výber termínov

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: 21.10.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 16.12.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 04.02.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 28.04.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 30.06.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 25.08.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 27.10.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 01.12.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
21.10.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
16.12.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
04.02.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
28.04.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
30.06.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
25.08.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
27.10.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
01.12.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul poskytuje návod na osvědčené postupy, jak stanovit jasné obchodní cíle pro užitečnost služeb, záruku a zkušenosti a zajistit, aby poskytování a používání služeb bylo řádně hodnoceno, monitorováno a řízeno podle těchto cílů.


EDU Trainings je oficiálnou akreditovanou školiacou organizáciou ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited, používané so súhlasom spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené.


Cieľová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Level Management je určený IT profesionálom, ktorí chcú preukázať a overiť svoje zručnosti v tejto špecifickej oblasti praxe. Jednotlivci môžu preukázať svoje porozumenie a aplikáciu kľúčových konceptov, princípov, hodnoty a výziev praxe na strategickej i prevádzkovej úrovni, čím maximalizujú hodnotu praxe riadenia úrovne služieb vo svojej každodennej práci.

Štruktúra kurzu

Tento kurz vám pomôže:

  • Nastaviť a spravovať zdieľaný pohľad na kvalitu služieb medzi poskytovateľom služieb a spotrebiteľom služieb, zameraný na všetky kľúčové zainteresované strany na oboch stranách
  • Monitorovať a vyhodnocovať skutočnú kvalitu služieb a neustále zlepšovanie služieb a dohôd
  • Predviesť očakávania a potreby zúčastnených strán do metrík, potom vhodne organizovať a spravovať zdroje
  • Spravovať priebežné poskytovanie a zlepšovanie služieb prostredníctvom dobre zdokumentovanej zmluvy, ako je zmluva o úrovni služieb (SLA)
  • Merať, vyhodnocovať a rozvíjať schopnosti praxe riadenia úrovne služieb v ich organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.

 

Retake – druhý pokus na skúšku

Pokiaľ dôjde k neúspešnému výsledku prvého testu, potom je možné skúšku opakovať. Hneď ako budú k dispozícii vaše oficiálne výsledky skúšky, budete informovaní e-mailom, aby ste si naplánovali opravnú skúšku. Bude prebiehať prostredníctvom online proctoringu, ktorý vám ponúka flexibilitu, aby ste mohli skúšku splniť z domu alebo kancelárie v čase, keď vám to bude vyhovovať. Na prípravu a zloženie opravnej skúšky máte až 6 mesiacov od dátumu prvej skúšky.

Predpokladané znalosti

ITIL® 4 Foundation + exam je predpokladom pre štúdium Service Level Management.

Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora

Certifikácie

  • 20 otázok
  • Multiple choice (výber z viacerých možností odpovedí)
  • Na úspešné zloženie je potrebných 13 bodov z 20 (65 %)
  • 30 minút
  • Closed book (bez materiálov)

Obnovenie certifikácie:

Počnúc rokom 2023 budú musieť byť všetky certifikácie PeopleCert Global Best Practice po 3 rokoch obnovené.

Naväzujúce kurzy

ITIL® 4 Foundation + exam and retake cz/sk en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 160 EUR bez DPH

Garantovaný