Tento kurz vám pomôže:
- Nastaviť a spravovať zdieľaný pohľad na kvalitu služieb medzi poskytovateľom služieb a spotrebiteľom služieb, zameraný na všetky kľúčové zainteresované strany na oboch stranách
- Monitorovať a vyhodnocovať skutočnú kvalitu služieb a neustále zlepšovanie služieb a dohôd
- Predviesť očakávania a potreby zúčastnených strán do metrík, potom vhodne organizovať a spravovať zdroje
- Spravovať priebežné poskytovanie a zlepšovanie služieb prostredníctvom dobre zdokumentovanej zmluvy, ako je zmluva o úrovni služieb (SLA)
- Merať, vyhodnocovať a rozvíjať schopnosti praxe riadenia úrovne služieb v ich organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.
Retake – druhý pokus na skúšku
Pokiaľ dôjde k neúspešnému výsledku prvého testu, potom je možné skúšku opakovať. Hneď ako budú k dispozícii vaše oficiálne výsledky skúšky, budete informovaní e-mailom, aby ste si naplánovali opravnú skúšku. Bude prebiehať prostredníctvom online proctoringu, ktorý vám ponúka flexibilitu, aby ste mohli skúšku splniť z domu alebo kancelárie v čase, keď vám to bude vyhovovať. Na prípravu a zloženie opravnej skúšky máte až 6 mesiacov od dátumu prvej skúšky.