ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management + exam and retake

Kód kurzu: ITILPRACREMR

Najnovšie moduly založené na praxi poskytujú kratšie a flexibilnejšie školenia s možnosťou moduly kombinovať, kombinovať a spájať.

Manažérska prax je definovaná ako súbor organizačných zdrojov navrhnutých pre vykonávanie práce alebo dosiahnutie cieľa.

Celkom existuje 34 postupov správy ITIL, ktoré predstavujú niektoré z najpraktickejších zdrojov rámca. Začíname s manažérskymi praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základe praktických príručiek. Postupy sú tiež obohatené o ďalšie pokyny ku kapacitnému modelu založenému na modeli splatnosti ITIL 4.

Certifikačná skúška a dodatočný pokus na skúšku (retake) sú zahrnuté v cene kurzu.

605 EUR

726 EUR s DPH

Najbližší termín od 16.12.2024

Výber termínov

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: 16.12.2024

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 27.01.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 31.03.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 26.05.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 21.07.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 29.09.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: 24.11.2025

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Prezenčná/Virtuálna

Dĺžka kurzu: 1 deň

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 605 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
16.12.2024 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
27.01.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
31.03.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
26.05.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
21.07.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
29.09.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
24.11.2025 Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
Na vyžiadanie Prezenčná/Virtuálna 1 deň en/cz 605 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanie alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul poskytuje návod na osvedčené postupy, ako vytvoriť a rozvíjať väzby medzi organizáciou a jej zúčastnenými stranami na strategickej a taktickej úrovni. Zahŕňa identifikáciu, analýzu, sledovanie a neustále zlepšovanie vzťahov so zúčastnenými stranami a medzi nimi.

EDU Trainings je oficiálnou akreditovanou školiacou organizáciou ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited, používané so súhlasom spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené.

Cieľová skupina

ITIL 4 Practitioner: Relationship Management je pre IT profesionálov, ktorí chcú preukázať a overiť svoje zručnosti v tejto špecifickej oblasti praxe. Jednotlivci môžu preukázať svoje porozumenie a aplikáciu kľúčových pojmov, princípov, hodnoty a výziev praxe na strategickej i prevádzkovej úrovni, čím maximalizujú hodnotu praxe riadenia vzťahov vo svojej každodennej práci.

Štruktúra kurzu

Tento kurz vám pomôže:

  • Stanoviť spoločný prístup k vzťahom a riadeniu vzťahov, ktorý možno prijať a dodržiavať v celej organizácii
  • Zaistiť úspešné vzťahy v rámci organizácie i medzi organizáciou a externými stranami vrátane zákazníkov, užívateľov, partnerov a dodávateľov
  • Propagovať zdieľané alebo vzájomne uznávané ciele, spoluprácu a spoluprácu bez viny, neustále učenie, otvorenú komunikáciu a predchádzanie konfliktom a mediácii
  • Identifikovať a riadiť stakeholdery a ich záujmy
  • Merať, vyhodnocovať a rozvíjať schopnosti praxe riadenia vzťahov vo svojej organizácii pomocou modelu zrelosti ITIL.

Retake – druhý pokus na skúšku

Pokiaľ dôjde k neúspešnému výsledku prvého testu, potom je možné skúšku opakovať. Hneď ako budú k dispozícii vaše oficiálne výsledky skúšky, budete informovaní e-mailom, aby ste si naplánovali opravnú skúšku. Bude prebiehať prostredníctvom online proctoringu, ktorý vám ponúka flexibilitu, aby ste mohli skúšku splniť z domu alebo kancelárie v čase, keď vám to bude vyhovovať. Na prípravu a zloženie opravnej skúšky máte až 6 mesiacov od dátumu prvej skúšky.

Predpokladané znalosti

ITIL® 4 Foundation + exam je predpokladom pre štúdium Relationship Management.

Potrebujete poradiť alebo upraviť kurz na mieru?

pruduktová podpora

Certifikácie

  • 20 otázok
  • Multiple choice (výber z viacerých možností odpovedí)
  • Na úspešné zloženie je potrebných 13 bodov z 20 (65 %)
  • 30 minút
  • Closed book (bez materiálov)

Obnovenie certifikácie:

Počnúc rokom 2023 budú musieť byť všetky certifikácie PeopleCert Global Best Practice po 3 rokoch obnovené.

Naväzujúce kurzy

ITIL® 4 Foundation + exam and retake en/cz

Dodávateľ: ITIL®

Oblasť: IT Service Management

Cena od:

1 160 EUR bez DPH