23. 8. 2021
V náväznosti na blížiace sa ukončenie ITIL® v3 (do konca roka 2021), o ktorom sme informovali v predchádzajúcom článku, by sme vás radi pozvali na posledné otvorené termíny pokročilých kurzov ITIL®v3. Tieto kurzy sú cestou k získaniu 17 potrebných kreditov ITIL®v3 alebo certifikácie ITIL® Expert, vďaka ktorým sa stanete spôsobilými k absolvovaniu prechodového modulu ITIL®4 Managing Professional. Pokiaľ ste držiteľom iba certifikácie ITIL®v3 Foundation, najvýhodnejšou cestou je absolvovanie kurzu ITIL®4 Foundation a ďalších modulov tejto verzie. Viac informácií o systéme kreditov a odporúčaní nájdete tu.
Investovali ste hodiny času štúdia a prešli celou certifikačnou schémou ITIL® v3 alebo ste nazbierali aspoň 17 kreditov? Tento kurz slúži ako bridge medzi starou verziou ITIL® v3 a novým ITIL® 4.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
20. 9. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
22. 11. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Kurz sa zameriava na návrh IT služieb, zahŕňa témy IT architektúr, procesov, princípov a dokumentácie.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
20. 9. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
29. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Modul Service Operation sa zameriava na princípy, procesy, prevádzkové činnosti a funkcie, ktoré pomáhajú organizáciám úspešne riadiť výkon svojich produktov a služieb.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
11. 10. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
22. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Vďaka modulu Service Strategy získate znalosti a techniky, ktoré vám pomôžu riadiť riziká, plniť a rozvíjať strategické ciele v rámci organizácie alebo jednotlivých programov.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
4. 10. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
13. 12. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Modul Service Transition sa zameriava na procesné a praktické prvky, techniky riadenia potrebné pre vytváranie, testovanie a implementáciu produktov a služieb.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
20. 9. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
8. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Technikami “neustáleho zlepšovania IT služieb” v celom životnom cykle ITIL® vás prevedie kurz Continual Service Improvement.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
25. 10. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
29. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Kurz Operational Support and Analysis je zameraný na zásady prevádzky služieb, riadenie udalostí, riadenie problémov, riadenie prístupov a plnenie požiadaviek.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
6. 10. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
V kurze Service Offerings and Agreements so zameraním na terminológiu procesov, úloh, funkcií a činností súvisejúcich s fázou Service Design, životného cyklu riadenia služby IT na základe (verzie 3) infraštruktúrnej knižnice ITIL®.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
22. 11. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Kurz sa zameriava na praktické uplatňovanie postupov Planning, Protection & Optimization, k zaisteniu kapacity, dostupnosti, kontinuity služieb IT, zabezpečenie informácií a riadenie dopytu.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
11. 10. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Toto školenie sa podrobne zaoberá procesmi a nástrojmi podpory prechodu služieb a ich súčastí. Jedná sa o procesy Change Management, Release and Deployment Management, Service Validation and Testing, Service Asset and Configuration Management, Request Fulfillment, Service Evaluation and Knowledge Management.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
8. 11. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Managing Across the Lifecycle je posledným zo školiacich modulov Service Lifecycle/Service. Vedie k získaniu odborného certifikátu ITIL® Expert in IT Service Management. Cieľom kurzu je pomôcť odborníkom aplikovať a integrovať svoje znalosti ITIL® v reálnom prostredí a na svojom vlastnom pracovisku.
Počiatočný dátum | Dĺžka kurzu | Miesto | Jazyk |
13. 9. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
6. 12. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
PRINCE2® a ITIL® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited, používané s dovolením spoločnosti AXELOS Limited. Všetky práva vyhradené. EDU Trainings je akreditovanou školiacou a testovacou organizáciou.
12. 11. 2024