Transition leadership – séria online kurzov

15. 4. 2020

EDU Trainings v spolupráci s lektorkou a koučkou Petrou Gášek Zárubovou pripravilo sériu online kurzov (3X1/2denni kurz / modul) v českom jazyku na tému „Transition Leadership“.

Kurzy je možné objednať ako:

Public (verejné) kurzy

  • Kurzy pre každého v termínoch uvedených nižšie.
  • Kapacita je max. 10 osôb.
  • Cena za 1 modul je 75 Eur bez DPH za osobu.
  • Pri objednaní všetkých 3 modulov naraz, získate zvýhodnenú cenu 210 Eur bez DPH za osobu.
  • Registrácia na: edu@edutrainings.cz.

Uzatvorené kurzy

  • Možnosť dané témy upraviť podľa konkrétnych potrieb vašej spoločnosti.
  • Kapacita je max. 10 osôb. 
  • Cenová kalkulácia podľa konkrétneho zadania potrieb klienta.
  • V prípade záujmu majú účastníci možnosť naviazať na online kurzy formou individuálnych konzultácii. 

 

Sériu online kurzov dodávame ako tri poldenné kurzy / moduly.

 

1) Leadership v zmenách a krízach (ľudia vedú ľudí v zmenách a krízach)

V prvej časti programu Transition Leadershipu porozumiete tomu, ako fungujú ľudia v priebehu krízy a zmeny. Ujasníte si, čo to znamená z pohľadu ich vedenia. Zorientujte sa v tom, aké sú základné princípy práce s ľuďmi v mimoriadnych podmienkach. Definujete svoju vlastnú rolu v tejto špecifickej situácii. 
 
Tematické celky: 

  • Človek a zmena – čo sa deje s ľuďmi v zmene a prečo
  • Vedenie ľudí zmenou – prečo v kríze nestačí byť dobrým manažérom, prečo musíme byť leadrom
  • Komunikácia v zmenách – kľúčové zásady komunikácie v zmenách 

 

2) Social distancing leadership (ľudia vedú ľudí na diaľku)

V tejto časti si definujete dôležité princípy vedenia ľudí na diaľku. Ujasníte si, v čom musí každý z nás upraviť svoj spôsob vedenia ľudí, aby v podmienkach dlhodobého home office a/alebo (spolu)práce na diaľku fungoval.

Tematické celky:

  • Deleguj a dôveruj: základné zásady vedenia na diaľku a ako na nich
  • Ako nastaviť vzájomnú komunikáciu 
  • Základné manažérske nástroje a ich odlišnosti pri vedení ľudí na diaľku: nastavenie očakávaní a cieľov, kontrola, spätná väzba, hodnotenie, 1to1 a ďalšie

 

3) Facilitace na dálku (vedenie porád a workshopov na diaľku)

V poslednej časti si pomenujeme základné pravidlá pre tímovú prácu na diaľku. Zoznámte sa s užitočnými nástrojmi a postupmi. Nastavíte si rámec pre to, ako majú porady a workshopy vyzerať v konkrétnych podmienkach – v prostredí konkrétnych firiem a účastníkov.

Tematické celky:

  • Čo sa zmení a čo nie – čo fungovalo v klasických poradách a bude fungovať naďalej, čo musíme robiť inak
  • Zlozvyky, ktoré nás v online svete dobehnú: chyby, ktoré pri klasických poradách prejdú, ale online ich neodpustí
  • Režim porád, pravidla porád, nástroje pre porady

 

PROFIL LEKTORA

Petra Gášek Zárubová sa pohybovala na odborných a manažérskych postoch v spoločnostiach ako TNT Express World Wide, Mediatel alebo Warmpeace. Behom tejto cesty stále viac poznávala, ako dôležité je poznať svojich ľudí aj seba samotnú. Tiež, že niekedy sa hodí parťák, zrkadlo a podpora. Práve touto podporou ako lektor a kouč sa pre svojich klientov rada stáva.

Absolvovala výcvik Art and Science of Coaching pod Marliyn Atkinson, či rozvojové workshopy so Štěpánkou Čápovou. Za sebou má niekoľkoročnú prax v rozvoji ako malých a stredných firiem, tak aj veľkých korporácii a to v oblastiach leadershipu, vedenia zmeny a komunikácie.

 

 

Podobné články