Cieľová skupina
Táto časť nie je lokalizovaná
Anyone responsible for designing, implementing, and testing marketing campaigns using SAS Real-Time Decision ManagerKód kurzu: RTUS66
Táto časť nie je lokalizovaná
This course provides an overview of SAS Real-Time Decision Manager 6.6 and prepares you to construct inbound marketing decisions using the solution.Odborní
certifikovaní lektori
Mezinárodne
uznávané certifikácie
Široká ponuka technických
a soft skills kurzov
Skvelý zákaznicky
servis
Prispôsobenie kurzov
presne na mieru
Počiatočný dátum: Na vyžiadanie
Forma: E-learning
Dĺžka kurzu: 14 hodín
Jazyk: en
Cena bez DPH: 1 080 EUR
Počiatočný dátum: Na vyžiadanie
Forma: Na vyžiadanie
Dĺžka kurzu: 17h 30min
Jazyk: en
Cena bez DPH: 1 800 EUR
Počiatočný dátum |
Miesto konania |
Forma | Dĺžka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžiadanie | E-learning | 14 hodín | en | 1 080 EUR | Registrovať | ||
Na vyžiadanie | Na vyžiadanie | 17h 30min | en | 1 800 EUR | Registrovať | ||
G | Garantovaný kurz |
Táto časť nie je lokalizovaná
Anyone responsible for designing, implementing, and testing marketing campaigns using SAS Real-Time Decision ManagerTáto časť nie je lokalizovaná
Táto časť nie je lokalizovaná
There are no formal prerequisites for this course. Before attending this course, you should have basic skills using a web browser and software based on the Windows environment, and be familiar with business issues and processes for interactive marketing campaigns.pruduktová podpora