Cieľová skupina
Táto časť nie je lokalizovaná
Data modelers, IT administrators, and marketing analysts who want to understand how to set up data for SAS Marketing AutomationKód kurzu: MADA66
Táto časť nie je lokalizovaná
This course provides an understanding of how to build, extend, and maintain the information map required in a SAS Marketing Automation 6.6 environment.The self-study e-learning includes:
Odborní
certifikovaní lektori
Mezinárodne
uznávané certifikácie
Široká ponuka technických
a soft skills kurzov
Skvelý zákaznicky
servis
Prispôsobenie kurzov
presne na mieru
Počiatočný dátum: Na vyžiadanie
Forma: Na vyžiadanie
Dĺžka kurzu: 10h 30min
Jazyk: en
Cena bez DPH: 1 200 EUR
Počiatočný dátum |
Miesto konania |
Forma | Dĺžka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžiadanie | Na vyžiadanie | 10h 30min | en | 1 200 EUR | Registrovať | ||
G | Garantovaný kurz |
Táto časť nie je lokalizovaná
Data modelers, IT administrators, and marketing analysts who want to understand how to set up data for SAS Marketing AutomationTáto časť nie je lokalizovaná
Táto časť nie je lokalizovaná
Before attending this course, you should have taken the SAS Marketing Automation: Designing and Executing Outbound Marketing Campaigns course or be familiar with SAS Customer Intelligence Studio functionality at the level of that course. Prior experience with SAS Information Map Studio is beneficial but not required.pruduktová podpora