Experimentation in Data Science

Kód kurzu: XDS

This course explores the essentials of experimentation in data science, why experiments are central to any data science efforts, and how to design efficient and effective experiments.

The e-learning format of this course includes Virtual Lab time to practice.

Odborní
certifikovaní lektori

Mezinárodne
uznávané certifikácie

Široká ponuka technických
a soft skills kurzov

Skvelý zákaznicky
servis

Prispôsobenie kurzov
presne na mieru

Termíny kurzov

Počiatočný dátum: Na vyžiadanie

Forma: Na vyžiadanie

Dĺžka kurzu: 7 hodín

Jazyk: en

Cena bez DPH: 600 EUR

Registrovať

Počiatočný
dátum
Miesto
konania
Forma Dĺžka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
Na vyžiadanie Na vyžiadanie 7 hodín en 600 EUR Registrovať
G Garantovaný kurz

Nenašli ste vhodný termín?

Napíšte nám o vypísanoe alternatívneho termínu na mieru.

Kontakt

Popis kurzu

  • Define common terminology in designed experiments.
  • Describe the benefits of multifactor experiments.
  • Differentiate between the impact of a model and the impact of the action taken from that model.
  • Fit incremental response models to evaluate the unique contribution of a marketing message, action, intervention, or process change on outcomes.
  • Cieľová skupina

    Data scientists, business analysts, market researchers, statisticians, and other who want to use experimentation and incremental response models in business

    Štruktúra kurzu