Two young successful businessmen in suits shaking hands after negotiation
Two young successful businessmen in suits shaking hands after negotiation

Tréning jednania a komunikácie s komplikovanými osobami

Cieľ:

Vyskúšajte si a natrénujte jednania s „vašou“ komplikovanou osobou

Stretávate sa v osobných aj pracovných vzťahoch s ľuďmi, s ktorými nie je vždy ľahké vyjsť? Aké sú motívy ľudí, ktorí robia pri jednaní problémy? Ako podať negatívnu spätnú väzbu obtiažnemu partnerovi a žiadať zmenu jeho správania? Ako a či vôbec reagovať na osobné útoky? Získajte prehľad o problémových typoch ľudí, komunikačných pravidlách a ich uplatnení na vašich konkrétnych príkladoch.

Kľúčové témy:

  • základné typy klientov a zákazníkov
  • štýly riešenia konfliktných situácií
  • čo hovorím svojim správaním ja a čo môj partner
  • zdvorilé odolávanie
  • udržanie profesionálneho vzťahu
  • negatívna spätná väzba a jej použitie
  • podstata manipulatívneho konania
  • efektívna obrana
  • žiadosť o zmenu správania
  • komunikácia pod tlakom
  • drobné antistresové cvičenia
  • praktický tréning na zdolanie komplikovaných partnerov

Prínos kurzu:

  • získate prehľad o problémových typoch ľudí a zistíte, ako s nimi komunikovať
  • naučíte sa zvládať emócie aj poskytovať negatívnu spätnú väzbu obtiažnemu partnerovi
  • nacvičíte si obranné taktiky pri komplikovanom jednaní

Termíny kurzu:

Počiatočný dátum Miesto konania Forma Dĺžka kurzu Jazyk Cena bez DPH
20.2.2025 Praha Prezenčne 2 dni CZ 559 EUR

Kurz je dodávaný v spolupráci so spoločnosťou Top Vision.

Pokiaľ máte záujem o skupinové školenie, alebo inú tému, prosím neváhejte nás kontaktovat na edu@edutrainings.cz

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte záujem o kurz na mieru?

Chránené službou reCAPTCHA (Ochrana súkromia, Zmluvné podmienky)