obrazok_Asertivna komunikacia
obrazok_Asertivna komunikacia

Obchodník v praxi + riešenie ťažkých (konfliktných) situácií

Cieľ:

Ukážeme si a vyskúšame obchodné techniky a princípy, ktoré firmy a jednotlivci najviac oceňujú a prinášajú výsledky. Pozrieme sa na vaše témy a riešenie si ukážeme na všetkých vašich konkrétnych situáciách, aby ste ich mohli ihneď aplikovať druhý deň v praxi.

Komu je určené:

Pre obchodníkov, konzultantov a asistentov predaja, operátorov, pre team leaderov, zástupcov a vedúcich obchodných tímov a všetkých ostatných, čo si chcú oživiť alebo prísť obchodné techniky.

Kľúčové témy:

  • Motivácia obchodníka a stanovovanie cieľov v predaji
  • Hľadanie vhodného spôsobu predaja s ohľadom na svoju osobnosť
  • Naučíme sa jednať s ohľadom na typ zákazníka
  • Budujte vzťahový predaj
  • Správne sa pýtajte pri predajnom rozhovore
  • Spoznajte svojho zákazníka a jeho motiváciu
  • Sústreďte sa na predaj úžitku
  • Veďte úspešné obchodné rokovania
  • Nástroje efektívneho riešenia ťažkých situácií
  • Konflikt a ako ho riešiť

Budú použité techniky a nástroje:

  • Ukážkové modelové situácie
  • Práca vo dvojiciach, trojiciach a rozdelení na tímy
  • Aktívne počúvanie a okamžitá SV od lektora a účastníkov
  • Práca s talentmi a silnými stránkami účastníkov
  • Riešenie konkrétnych reálnych situácií účastníkov
  • Garancia riešenia min. 2 konkrétnych situácií pre každého účastníka
  • Budú použité aj techniky zrkadlenia, koučovania a mentoring.

Termíny kurzu:

Počiatočný dátum Miesto konania Forma Dĺžka kurzu Jazyk Cena bez DPH
17.10.2024 Online Online 9-16 hodin CZ 390 EUR za 1 deň a účastníka

Pokiaľ máte záujem o skupinové školenie, alebo inú tému, prosím neváhejte nás kontaktovat na edu@edutrainings.cz

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte záujem o kurz na mieru?

Chránené službou reCAPTCHA (Ochrana súkromia, Zmluvné podmienky)