Managers at work
Managers at work

Keep Cool: obratná komunikácia v konfliktných situáciách

Cieľ:

Praktický tréning odmietania a reagovania na kritiku, námietku alebo urážku

Dostávate sa často v rámci svojej profesie ako manažér do citlivých, neľahkých a konfliktných situácií svojich podriadených, a nie vždy si ste istí, či reagujete tak, aby bola situácia vyriešená úspešne pre obe strany? Alebo ste často vystavení vy sami priamej konfrontácii a konfliktným situáciám a chcete zlepšiť komunikáciu v nepríjemných situáciách? Poradíme vám, ako zvládnuť stres či napätie a voliť správne slová. Naučte sa konfliktom predchádzať a efektívne ich riešiť.

Kľúčové témy:

  • Ako dochádza k napätiu a čím vrcholí
  • Päť prístupov k riešeniu konfliktov
  • Test Vášho správania v konfliktnej situácii
  • Tréning vo dvojiciach s pozorovateľom procesu a stresu
  • Fáza potenciálnej opozície
  • Komunikácia, komunikačné šumy a nedostatok či prebytok informácií
  • Vnímanie a personalizácia
  • Typy vyjednávania v konflikte (pozičné, principiálne, zásadové, súperivé a kooperatívne)
  • Spúšťacie mechanizmy konfliktov
  • Typy a role v konflikte
  • Spôsoby riešenia konfliktov a ich charakteristiky
  • Použitie vhodných a menej vhodných formulácií
  • Ako docieliť presvedčivosť

Prínos kurzu:

  • Naučíte sa rozpoznávať rôzne konfliktné situácie a vhodné spôsoby ich riešenia
  • Vyskúšate si na vlastnej koži rokovania, ktoré vyžadujú zdravé asertívne správanie
  • Dostanete niekoľko dobrých rád pre bravúrne zvládnutie vypätej situácie
  • Získate návod, ako efektívne a účinne podávať kritickú spätnú väzbu

Termíny kurzu:

Počiatočný dátum Miesto konania Forma Dĺžka kurzu Jazyk Cena bez DPH
18.3.2024 Praha Prezenčne 1 deň CZ 299 EUR

Kurz je dodávaný v spolupráci so spoločnosťou Top Vision.

Pokiaľ máte záujem o skupinové kurzy alebo iné témy, prosím neváhajte nás kontaktovať na edu@edutrainings.cz

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte záujem o kurz na mieru?

Chránené službou reCAPTCHA (Ochrana súkromia, Zmluvné podmienky)