Štruktúra kurzu
Modul 1: Úvod do Dynamics 365 Customer Insights
Tento modul pokryje obchodnú hodnotu platformy zákazníckych dát a používateľské rozhranie Dynamics 365 Customer Insights.
Lekcie
- Úvod do platformy zákazníckych dát
- Správa Dynamics 365 Customer Insights
- Prieskum užívateľských oprávnení v Dynamics 365 Customer Insights
Lab : Overenie prostredia
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Popísať hodnotu platformy zákazníckych dát
- Popísať funkcie Dynamics 365 Customer Insights
- Správa prostredia a používateľov v Dynamics 365 Customer Insights
Modul 2: Spracovanie dát do Dynamics 365 Customer Insights
Tento modul sa bude zaoberať tým, ako vyčistiť, transformovať a importovať dáta do Customer Insights.
Lekcie
- Import a transformácia dát
- Pripojenie sa k zdrojom dát
- Práca s dátami
Lab : Údaje o príjme
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Vykonať transformáciu dát a import dáta pomocou Power Query
- Pripojiť sa k zdrojom Microsoft Dataverse a Common Data Model
- Nastavenie obnovovania dát
Modul 3: Vytvorenie jednotného profilu zákazníka v Dynamics 365 Customer Insights
Tento modul sa bude zaoberať tým, ako mapovať, porovnávať a zlučovať dáta za účelom vytvorenia jednotného profilu zákazníka. Po vytvorení profilu zákazníka nadefinujeme vyhľadávacie a filtračné indexy pre vyhľadávanie zákazníkov.
Lekcie
- Mapovanie dát
- Údaje o zhode
- Zlúčenie dát
- Nájdenie zákazníkov
Lab : Zjednotenie dát
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Mapovať dáta, vrátane použitia inteligentného mapovania, primárnych kľúčov a typov atribútov
- Dávať dohromady dáta, vrátane zadania poradia, pravidiel, podmienok a deduplikácie
- Zlúčenie dát pomocou systémových odporúčaní alebo ručne
- Konfigurácia vyhľadávania a filtrovania indexov
- Vyhľadávanie zákazníkov
Modul 4: Práca s Dynamics 365 Customer Insights
Tento modul bude pokrývať vzťahy, aktivity, opatrenia a segmenty.
Lekcie
- Preskúmanie štatistík publika
- Definícia vzťahov a činností
- Práca s opatreniami
- Práca so segmentmi
Lab : Práca s aktivitami
Lab : Definícia opatrení
Lab : Vytvorenie segmentu
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Definovať činnosti
- Definovať vzťahy
- Vytvoriť miery od začiatku alebo použite šablónu
- Spravovať segmenty a zisk navrhovaných segmentov
Modul 5: Obohatenie dát a predpovede o štatistiky publika
Tento modul sa bude zaoberať tým, ako obohatiť dáta, vrátane obohatenia značky a záujmov, ako používať predikcie a ako používať modely strojového učenia.
Lekcie
- Obohatenie dát
- Použitie predpovede
- Použitie modelov strojového učenia
Lab : Model predplatného Churn
Lab : Predpovede
Lab : Obohatenie dát
Po absolvovaní tohto modulu budete schopní:
- Identifikovať rôzne možnosti pre obohatenie dát
- Obhohatiť zákaznícke dáta
- Definovať predpovede
- Predvídať odchod predplatného
- Použiť modely strojového učenia
- Popísať zodpovedné princípy umelej inteligencie
Tento modul pokryje možnosti rozšírenia pre dáta Customer Insights, vrátane toho, ako zobraziť dáta v aplikáciách Dynamics 365 a Microsoft Power Platform.
Lekcie
- Exportovanie dát Customer Insights
- Používať Customer Insights s platformou Microsoft Power Platform
- Zobrazenie dát Customer Insights v aplikáciách Dynamics 365
- Viac spôsobov, ako rozšíriť Customer Insights
Lab : Rozšírenie pomocou aplikácií Dynamics 365
Po absolvování tohoto modulu budete schopní:
- Využívať Data Surface Customer Insights v Dynamics 365
- Použiť Customer Insights s Power Apps, Power Automate a Power BI
- Použiť Customer Insights s Azure Synapse Analytics
- Pochopiť prípady použitia rozhrania API Customer Insights